Gå till innehållGå till sökningGå till sidfot
Gå till kassan
Totalt antal varor i varukorgen 0. Antal i varukorgen 0,00 kr.
Min: 100,00 kr
← Tillbaka till kundservice

Frågor om min beställning

  • Hur vet jag om mitt köp har gått igenom?

    När du har slutfört din beställning kommer du att skickas vidare till en orderbekräftelsesida som berättar att ditt köp är genomfört. Du kommer även att få en orderbekräftelse skickad till din angivna mejladress.

    Under ”Konto” kan du även se dina kommande och levererade ordrar under ”Dina beställningar”

  • Jag saknar en vara som jag har betalat för

    Ibland händer det att vi inte kan leverera allting i din beställning. Då gör vi allt vi kan för att hitta en passande ersättningsvara att leverera i stället. När du mottar din beställning kan du alltid tacka nej till ersättningsvarorna vi har valt ut. På din plocklista du får innan leverans sammanfattar vi alltid vilka ersättningsvaror du har fått, och vad vi ej har kunnat leverera.

  • Jag vill inte ha min ersättningsvara

    Önskar du inte motta den likvärdiga ersättningsvara vi erbjuder om något saknas i din beställning så har du självfallet alltid rätt att tacka nej till denna när du tar emot eller hämtar ut din beställning.

  • Hur betalar jag?

    Du kan alltid betala ditt köp direkt med ditt bankkort om detta är utfärdat inom EU. Dessa kortbetalningar hanteras av PayEx Sverige AB under varumärket Swedbank Pay.

    Vissa ICA-butiker erbjuder även andra betalningsalternativ.
    Du kan se butikens betalningsalternativ direkt i kassan.

  • Jag har inte fått min orderbekräftelse, hur gör jag?

    Dubbelkolla om mejlet har hamnat i din skräppost. Hittar du ingen orderbekräftelse där kan du se över om det finns en reservation på ditt bankkort. Som inloggad kund kan du alltid se dina pågående och kommande leveranser under ”Dina beställningar” i onlinebutiken.

  • Jag glömde att beställa en viss produkt, kan jag lägga till den via telefon?

    Som inloggad kund kan du ändra i din redan lagda order. Klicka in dig på ”Dina beställningar” och välj sedan alternativet ”Ändra” på den beställning du vill ändra. För att dina ändringar ska sparas behöver du slutföra din order i kassan.

  • Hur ändrar jag i min beställning?

    Som inloggad kan du ändra i din redan lagda beställning. Klicka dig in på ”Dina beställningar” och välj sedan alternativet ”Ändra” på den beställning du vill ändra. För att dina ändringar ska sparas behöver du slutföra din beställning i kassan.

  • Hur ser jag vilka varor som är slut eller ersatta?

    När din order är plockad kommer du att få en plocklista till din angivna mejladress. Där ser du vilka varor som är ersatta med likvärdig vara och även de varor som är slut och inte har kunnat plockas eller ersättas.

    Ditt kvitto kommer till angiven mejladress när chauffören har avslutat sin tur.

  • Hur ser jag mitt kvitto?

    När din leverans är genomförd kommer ditt kvitto skickas till din angivna mejladress. Dubbelkolla gärna i din skräppost om du har fått mejlet. Du kan även se kvittot på vår hemsida under ”Dina beställningar.

  • När behöver jag senast slutföra min beställning?

    Din valda leveranstid reserveras i en timme. Det innebär att du behöver slutföra köpet inom den tidsramen för att få behålla din valda leveranstid.

← Tillbaka till kundservice