Gå till innehållGå till sökningGå till sidfot
Gå till kassan
Totalt antal varor i varukorgen 0. Antal i varukorgen 0,00 kr.
Min: 400,00 kr

Kundservice separator Frågor om returer och reklamation

Frågor om returer och reklamation

  • Hur fungerar återbetalningar?

    Om du är missnöjd med din beställning eller vill göra en retur ber vi dig att kontakta kundservice direkt på telefon, mejl eller via vår chatbot.

  • Hur får jag mina varor?

    Om din butik erbjuder hemleverans väljer du den tid du vill att varorna ska levereras direkt hem till dig eller angiven adress. För att se vilka leveranssätt din butik erbjuder klickar du på ”Boka leveranstid” uppe i högra hörnet på sidan.

  • Hur gör jag en reklamation?

    Om du är missnöjd med din beställning så ber vi dig i första hand kontakta kundservice.

    Om ni inte kommer fram till ett medtycke kan du vända dig till europeiska kommissionens online-plattform för tvistlösning http://ec.europa.eu/odr eller direkt till Allmänna reklamationsnämnden (ARN), Box 174, 101 23 Stockholm, www.arn.se.

    Butiken medverkar i tvistlösningsförandet och följer ARN:s rekommendationer.

  • Jag vill lämna tillbaka en vara, hur gör jag?

    Om du är missnöjd med din beställning eller vill göra en retur ber vi dig att kontakta kundservice direkt på telefon eller över mail.

  • Vad händer om jag missar min leverans?

    Du får alltid ett SMS och ett mejl när vi har packat din order.
    Du som valt att få ordern levererad hem får även ett SMS när vår chaufför närmar sig.

    Om du har missat att ange korrekta kontaktuppgifter eller leveransuppgifter och vi därmed inte kan komma i kontakt med dig eller nå fram till din ytterdörr så kan vi inte leverera dina varor. Om så är fallet kan vi pga livsmedelshanteringregler inte ta emot varorna i retur.

    Vid beställning bekräftar du våra köpvillkor och att de uppgifter du har lämnat är korrekta, vid missad leverans debiteras därför hela ordervärdet. Om du upptäcker att någon av de uppgifter du angett inte stämmer är det därför viktigt att du kontaktar oss direkt.

Hittar du inte svaret du söker?

Chat-ikon

CHATTA

Vår Hjälprobot är tillgänglig 24/7, kan den inte svaret på din fråga kan du chatta med en kollega under våra öppettider.

Telefon-ikon

RING

Har du några frågor om hur du handlar eller slutför ditt köp? Ring ICAs kundservice!