-
Jag vill lämna tillbaka en vara, hur gör jag?
Om du är missnöjd med din beställning eller vill göra en retur ber vi dig att kontakta butiken direkt.
Du hittar butikens kontaktuppgifter längs ner i din beställningsbekräftelse.
-
Hur gör jag en reklamation?
Om du är missnöjd med din beställning så ber vi dig i första hand kontakta butiken.
Du hittar butikens kontaktuppgifter längs ner i din beställningsbekräftelse.
Om ni inte kommer fram till ett medtycke kan du vända dig till europeiska kommissionens online-plattform för tvistlösning http://ec.europa.eu/odr eller direkt till Allmänna reklamationsnämnden (ARN), Box 174, 101 23 Stockholm, www.arn.se.
Butiken medverkar i tvistlösningsförandet och följer ARN:s rekommendationer.
-
Hur fungerar återbetalningar?
Om du är missnöjd med din beställning eller vill göra en retur ber vi dig att kontakta butiken direkt på telefon eller över mail.
-
Jag vill lämna tillbaka en vara, hur gör jag?
Om du är missnöjd med din beställning eller vill göra en retur ber vi dig att kontakta kundservice direkt på telefon eller över mail.
-
Hur gör jag en reklamation?
Om du är missnöjd med din beställning så ber vi dig i första hand kontakta kundservice. Om ni inte kommer fram till ett medtycke kan du vända dig till europeiska kommissionens online-plattform för tvistlösning http://ec.europa.eu/odr eller direkt till Allmänna reklamationsnämnden (ARN), Box 174, 101 23 Stockholm, www.arn.se. Butiken medverkar i tvistlösningsförandet och följer ARN:s rekommendationer.
-
Hur fungerar återbetalningar?
Om du är missnöjd med din beställning eller vill göra en retur ber vi dig att kontakta kundservice direkt på telefon, mejl eller via vår chatbot.
-
Information om elavfall
Du kan lämna dina begagnade elprodukter i butiken när du köper en motsvarande vara. Du kan fortfarande lämna begagnad elektronik på kommunens återvinningsstation.
Läs mer om hur du återvinner elektronik på kommunens hemsida eller på www.el-kretsen.se